Tasarım, global rekabette bir markanın yolculuğunun ayrılmaz bir parçasıdır; “Başarılı bir tasarım, markanın geleceğini şekillendiren ve onu rekabette öne çıkaran hayati bir güçtür.”
Tasarım odaklı stratejik marka danışmanlığı, markaların kimliklerini güçlendirmek ve hedef kitleleriyle etkili bağlar kurmak için geliştirdiğim bir süreçtir. Koleksiyon Mobilya'da edindiğim deneyim ve Faruk Malhan ve Arman Kırım'dan aldığım eğitimler, deneyimler bu alandaki yaklaşımımı şekillendiriyor.
Gerek bir restoran, gerek bir tekstil markası ya da bir spor salonu...Marka kimliği , markanın özgün ve samimi hikayesi, hedef kitleye her dokunan alanda doğru mesajların verilmesi benim uzmanlık alanım. Yaklaşık 15 yıldır, bu noktada 50'den fazla firma ve markaya katkıda bulunarak onların tasarım yolculuklarına eşlik ettim.
Bu süreçte, marka kimliği, strateji, konumlandırma ve ürün yönetimi gibi temel unsurlara odaklanıyorum. Yeni ürün geliştirme ve görsel yönetim (mağaza, katalog, web sitesi, sosyal medya) konularında etkili çözümler sunuyorum. Müşteri seçimi ve segmentasyonu ile pazar analizi yaparak markaların rekabet avantajı elde etmesine yardımcı oluyorum. Fuar, literatür takibi ve trend analizleri ile marka stratejisine yön veriyorum. Ayrıca, iş ortaklarım ve networküm sayesinde, gerektiğinde farklı çalışma takımları kurarak projelerin ihtiyaçlarına en uygun uzmanlığı sağlıyorum. Vizyon, misyon ve değerler belirleyerek markaların tüm iletişim süreçlerini uyumlu hale getiriyorum. Bu bütünsel yaklaşım sayesinde, markaların tasarım yolculuklarında sürdürülebilir bir başarıya ulaşmalarını hedefliyorum.