Marka ve tasarım danışmanı olarak 2020 yılından bu yana Laodikeia Marble ile işbirliği yapmaktayız. Potansiyeli çok etkileyici ancak özelliklede iç pazarda sessiz ve fazla mütevazi bu marka ile ilgili ilk çalışmaya başladığımda Laodikeia'nın 7500 yıllık bir medeniyetten doğan kökleri ve Michelangelo'dan ilham alan tasarım anlayışı fikri beni oldukça tetikledi. Doğal taşı projelerimde kullanmayı çok seven bir tasarımcı olarak marka ile öncesinde tanışmış olmama rağmen markanın sunduğu potansiyelin daha da derinlemesine keşfedilmesi ve herkese anlatılması gerektiğini düşündüm. Bugün, Laodikeia'nın doğal taşa tasarım yoluyla katma değer kazandıran özgün ürünleri ile sektördeki yerini sağlamlaştırdığını görmek, bu yolculuğun ne denli başarılı bir dönüşüm sağladığını ortaya koyuyor...
Laodikeia, doğal taşa tasarım ve deneyim odaklı sofistike bir değer katan; duyulara hitap eden özgün ürünler sunan, müşterileri, çalışanları ve etki ettiği çevre için çözümcü, tutku ile bağlanılan, yaratıcı ve inovatif bir mermer üreticisi ve markasıdır. Tasarlanmış doğal taş kavramında sektöründe öncü olmayı hedefler. Laodikeia’nın vizyonu, bir tasarım, üretim ve organizasyon merkezi olarak, yenilikçi ürünler ve farklı konseptler aracılığıyla mermer ağırlıklı dekorasyon alanında tanınan, sevilen ve tercih edilen bir marka olmaktır. Laodikeia'nın marka değerleri, tasarım odaklı, tarih ve sanattan beslenen, deneyime ve ustalığa sahip çıkan zanaatkar bir yaklaşımı içerir. Özgün, inovatif, profesyonel, öncü, kaliteli ve hızlı üretim ile müşteri odaklı bir anlayış benimser. İşte bu hedefler ile çıktık yola.
Logo ve showroom tasarımlarının ardından hedef kitlemiz tasarım sektöründe karar verici firmalar ile tanışmaya hazırlanmak amaçlı sunum materyallerimizi geliştirdik.
Laodikeia, marka değerini ve bilinirliğini artırmak amacıyla geliştrilen projelerden bazıları:
Marka Tanıtım Filmi: Hedef kitleye markanın hikayesini anlatan kısa bir video hazırlandı. https://vimeo.com/user134222479
Mimar Sunum Kiti: Mimarlara sunulmak üzere hazırlanan taş ve desen seçenekleri içeren kartela tasarlandı.
Mimar İlişkileri: Mimarlarla sıcak ilişkiler kurmak için iletişim listeler oluşturuldu ve bültenler iletildi.
Mimar Buluşmaları: Yüzyüze tanıtım ve etkileşim için düzenlenen networking etkinlikleri yapıldı.
Sanal Showroom: Pandemi döneminde hedef kitleye sanal bir tur ile ulaşmak. İçin 3d sanal showroom linki hazırlandı https://matterport.com/discover/space/aPwgARSkmLL
Referans Çekimleri: Gerçek projelerle marka imajını güçlendirme çalışmalarırı yapıldı.
Fuar Katılımları: Tasarım odaklı fuarlara katılım ve markanın görünürlüğünü artırma.k hedeflendi.
Yaratıcı sektördeki karar vericilerin niş bir hedef kitle ile buluştuğu, Dac İstanbul tarafından düzenlenen Space etkinliğine katılımlar sağlandı.
İtalya merkezli İsola Design’ın Dubai Design Week 2023 Anatolia by isola seçkisine seçildik. Böylece ilk kez sektör dışı bir fuarda çok önemli uluslararası markalar ile birlikte yer aldık.
Tasarımcı İşbirlikleri: Ünlü tasarımcılarla işbirlikleri yaparak yenilikçi projeler geliştirmek. Hakan Helvacıoğlu ve Efe Urgunlu ile tasarım projeleri geliştirildi. Pek çok mimari projede sayısız mimar, iç mimar, tasarımcı ile güzel iş birliklerine imza atıldı.
Reflections of Laodikeia
Başarılı tasarımcı Hakan Helvacıoğlu ile iş birliği yaptığımız projemizde Laodikeia markası için Laodikeia antik şehrinden esinlenilmiş bir proje briefi hazırlandı. Proje yürütücülüğünü yaptığım süreçte Hakan Helvacıoplu’nun tasarladığı Reflections of Laodikeia Elle decoration, A design ve If Design ödüllerine layık görüldü. Tasarım odaklı marka geliştirme stratejisinde emeklerin meyve vermesi hem bilinirlik hem de prestij açısından Laodikeia mermer için önemli dönüm noktalarından biri oldu.
https://vimeo.com/695666290
https://vimeo.com/user134222479
Laodikeia Marble, doğal taşın tasarım yolculuğunda sunduğu yenilikçi ve özgün ürünlerle sektördeki yerini sağlamlaştırmaya devam ediyor. Ben de bu keyifli yolculuğa rehberlik etmekten gurur duyuyorum.